Selidbe Beograd najčešća pitanja

SELIDBE BEOGRAD

NAJČEŠĆA PITANJA

Ovde ćemo odgovoriti na neka od vaših pitanja sa ciljem da dodatno pojasnimo i informišemo kako buduće klijente, tako i stare klijente! Slede pitanja i odgovori za:

1. KOLIKO TRAJU SELIDBE?

Vremensko trajanje kompletnog procesa selidbe (Beograd, Srbija, inostranstvo), zavisi od mnogo faktora. Zavisi od predmeta, inventara koji pakujemo. Takođe, na primer, dužina puta određuje trajanje selidbe. Selidbe iz jednog grada u drugi, trajaće duže nego selidbe sa jedne optine na drugu. Naravno, kao i u svakom poslu, uvek treba misliti na nepredviđene okolnosti koje mogu da se dese, i to takođe treba imati u vidu. Uz našu agenciju, možete računati na punu spremnost prilikom selidbe.BESPLATNA PROCENA SELIDBE može vam dati najbolju informaciju o vremenskom trajanju vaše selidbe.

2. DA LI RADITE VIKENDOM? DA LI SU CENE ZA SELIDBE ISTE VIKENDOM I RADNIM DANIMA!

Radimo vikendom. Naša agencija za selidbe i prevoz na raspolaganju vam je 24 sati u danu, 7 dana u nedelji i 365 dana u godini. Na hitne intervencije reagujemo i praznicima. Česta je stvar u drugim agencijama za selidbe i prevoz, da se cena usluga razlikuje vikendom i radnim danima. Kod nas je obrnuto. Šta više, imamo VIKEND AKCIJU DO 30% SNIŽENJA…Za sve slidbe koje obavljamo vikendom!

3. DA LI RADITE SELIDBE BEPGRAD PO PRINCIPU ‚‚KLJUČ U RUKE‚‚?

Da! Mi to zovemo KOMPLETNE SELIDBE. One se najčešće primenjuju u praksi. Na taj način sebe možete poštedeti velikog stresa, napora u vezi sa selidbom , gubljenja vremena… Kada radimo selidbu po principu ključ u ruke, naša agencija obavlja ceo proces, od pakovanja, preko montaže i demontaže, do utovara i transporta svih vaših predmeta. Na taj način možete biti sigurni da će sve vaše stvari biti bezbedno preseljene na izabranu lokaciju u najkraćem mogućem roku.

4. DA LI IMATE SAV POTREBAN MATERIJAL ZA PAKOVANJE SELIDBE?

Naša agencija ima u ponudi brojne elemente, neophodne za efikasno pakovanje vaših stvari. Kod nas možete naći kutije za pakovanje raznih dimenzija, zatim samolepljive trake različitih širina, streč folije, papire za pakovanje i brojne druge potrebne proizvode za pakovanje vaših stvari. Cene su određene u skladu sa dimenzijama, ali i količinama koje poručujete. Sve što vam je potrebno za pakovanje stvari prilikom selidbe možete dobiti pozivanjem naših telefona. Ukoliko nas angažujete i za poslove selidbe, uvek smo raspoloženi da damo povlašćene cene i povoljnije uslove prodaje.

5. DA LI RADITE SELIDBE MAGACINA?

Da, jedna od naših usluga koje imamo u ponudi jesu i selidbe skladišta, magacina, i drugih sličnih prostora. Prilikom selidbe ovih kategorija objekata vrlo smo obazrivi, sa velikom pažnjom pristupamo planiranju ovakve selidbe, imajući u vidu da oni najčešće imaju veliki broj predmeta za selidbu, često izuzetno malih ili izuzetno velikih, koji zahtevaju poseban tretman. Posebnu pažnju posvećujemo zaštiti takvih predmeta prilikom manipulisanja i transporta, kako ne bi došlo do bilo kakvih oštećenja. Imamo dovoljno velika vozila da odjednom prevezemo sve vaše predmete iz ovih objekata, ili bar u malom broju vraćanja. Svaki tip stambenog ili poslovnog objekata uzimamo u razmatranje prilikom pružanja usluge selidbe.

6. KAKO DA DOGOVORIM TERMIN SELIDBE?

Termin selidbe možete dogovoriti pozivom na broj 064/07 08 623 ili nas možete kontaktirati putem naše kontakt strane. Molimo Vas da napravite popis predmeta koji se prevoze pre nego što nas kontaktirate. Neka od pitanja na koje je potrebno odgovoriti:
Što sve trebate preseliti?(ormar, krevet, komoda…)
Kada želite prevoz?(datum i vreme)
Sa koje i na koju lokaciju trebate prevoz?
Koji ste sprat i ima li zgrada lift?

7. NA KOJI NAČIN SE VRŠI PLAĆANJE SELIDBE?

Uslugu selidbe možete platiti na način na koji vama najviše odgovara. Možete platiti u kešu, odmah nakon realizacije selidbe, ili pre toga, u zavisnosti od dogovora koji postignemo. Postoji i mogućnost plaćanja selidbe preko računa, tako da ukoliko vam ta opcija više odgovara, i to je moguće. Sve je stvar dogovora na licu mesta koji sa vama postignemo, tako da smo vrlo fleksibilni i raspoloženi za svaku vrstu saradnje. Plaćanje se vrši najčešće odmah nakon završenog posla, ili neposredno pre početka selidbe, kako se dogovorimo.

8. DA LI JE MOGUĆE IZNAJMITI SAMO PREVOZ ZA SELIDBE?

Da. Moguće je iznajmiti kombi vozilo ili kamionsko vozilo. Za potrebe vaše selidbe. Tim vozilima, u svakom slućaju, moraju upravljati naši zaposleni ali je potpuno moguće. Ono što ćete morati da uradite pre samog prevoza je: organizaciju, sortiranje, pakovanje stvari, robe, nameštaja, utovar, istovar. Naši vozači su pravi profesionalci, stručnjaci koji poseduju sve potrebne dozvole i sertifikate, za bezbedno upravljanje svim kategorijama vozila. Transport vaših stvari obavljamo u skladu sa dogovorom koji sa vama ostvarimo i držimo se plana, radi obavljanja što efikasnijeg posla.